Uvjeti poslovanja

OPĆE INFORMACIJE O PRODAVATELJU

Tvrtka: MASIVA društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju, trgovinu i usluge

Skraćeno: Masiva d.o.o.

Adresa:  Blajburških žrtava 19, 43000 Bjelovar  OIB: 79470071383

Adresa elektroničke pošte:  [email protected]

Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Bjelovar, MBS 010020602

Temeljni kapital: 109.045,00 Eura uplaćenih u cijelosti
IBAN:  HR6423400091110526663 Privredna banka Zagreb
Porezni broj: HR79470071383
Telefonski broj:  043/221-100
Članovi uprave: Ivana Jambreković Doležal
                               Petra Jambreković

 

TRGOVAC
Trgovac je Masiva d.o.o. Blajburških žrtava 19, 43000 Bjelovar

KUPAC
Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi zakonski zastupnici, stoga kupac robe može biti punoljetna osoba (+18) tj. posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, odabere način plaćanja e-bankingom, virmanom (općom uplatnicom) ili pouzećem (plaćanje prilikom dostave) i pošalje narudžbu trgovcu tj. Masivi d.o.o.

UVJETI PRODAJE
Masiva d.o.o. ne može jamčiti u stopostotnu točnost informacija i podataka koji se nalaze na Web shopu, međutim trudimo se dati što točniji opis artikla i sliku. Moguća su odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. Masiva d.o.o. se obvezuje u svakom takvom slučaju revidirati narudžbu i kontaktirati kupca da se osobno dogovori o alternativama. Prodavatelj na upit kupca izdaje ponudu u kojoj navodi popis tražene, a raspoložive robe i usluge, rok isporuke i vrijednost ponude za gotovinsko plaćanje. Rok isporuke naveden u ponudi počinje teći od dana primitka sredstava na transakcijski račun. Sve cijene iskazane su u  Eurima i uključuju PDV . Ukoliko, zbog greške ili previda, cijena objavljena u Web Shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. Masiva d.o.o. zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Ako nismo u mogućnosti isporučiti naručenu robu, djelatnici Masive d.o.o. će Vas kontaktirati telefonskim putem ili e-mailom kako bih Vas obavjestili o tome i ponudili Vam alternativu.


UVJET DOSTAVE
Ukoliko je plaćanje proizvoda izvršeno radnim danom (pon. - pet.) putem virmana ili e-bankingom, naručeni proizvodi šalju se kupcu u roku 2-3 radna dana nakon što je uplata vidljiva na transakcijskom računu Masive d.o.o., ukoliko pošiljku plaćate pouzećem naručeni proizvodi šalju se u roku 2-3 radna dana od dana narudžbe, a proizvod plaćate prilikom preuzimanja paketa. Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje, molimo Vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem fotografirate oštećeni paket i napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Kopiju zapisnika i fotografije pošaljite na naš mail [email protected]. Ukoliko niste primili robu u roku od 7 radnih dana od naše obavijesti da smo ju poslali, kontaktirajte nas.
Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku, ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne na pošti nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio.

NAČIN PLAĆANJA
Plaćanje na internetskoj stranici www.masiva-bj.hr vrši se u eurima. Cijene su maloprodajne, izražene u  Eurima i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Akcije i popusti se međusobno isključuju i ne mogu se zbrajati osim ako izričito nije navedeno suprotno.

 

NAČINI PLAĆANJA:

PLAĆANJE GOTOVINOM PO PRIMITKU POŠILJKE:

Opcija plaćanja pouzećem Vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

UPLATOM NA RAČUN:

Uplatom na račun – na adresu e-pošte navedenu kod narudžbe šalju se podaci potrebni za uplatu, uključujući broj računa na koji kupac treba uplatiti iznos narudžbe. Kupac može izvršiti plaćanje korištenjem internet bankarstva ili uplatom u poslovnici banke, poštanskom uredu, na FINI i sl. Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni proizvodi na adresu koju je naznačio u narudžbi.

PLAĆANJEM PLATNIM KARTICAMA PREKO WEB TRGOVINE:

Plaćanje debitnim i kreditnim karticama omogućeno je platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro, Visa Premium i Diners i to na sljedeći način:

Privredna Banka Zagreb (PBZ)

Maestro (Visa), 2-12 rata bez kamata , Visa Inspire, 2-12 rata bez kamata
Visa Premium 2-14 rata bez kamata

Zagrebačka banka

Maestro – 2-24 rate bez kamata , Visa – 2-24 rate bez kamata
Mastercard – 2-24 rate bez kamata

Erste banka

Maestro – 2-12 rate bez kamata , Visa – 2-12 rate bez kamata, Mastercard – 2-12 rate bez kamata, Diners – 2-24 rate bez kamata

Jednokratno plaćanje

Moguće je svim karticama čiji davatelj usluge omogućuje Internet kupnju

Provjerite kod banke koja je karticu izdala podržava li Vaša kartica plaćanje preko Interneta.

MasterCard® i Maestro®, Visa, jednokratno i uz obročno plaćanje.

        

IZJAVA O SIGURNOSTI PLAĆANJA

Masiva Bjelovar d.o.o. iznimno brine o vašim podacima te za svu naplatu kartica koristi napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta Corvus pay.
 

PLAĆANJEM PLATNIM KARTICAMA U TRGOVINI:

  • Diners kartica- jednokratno plaćanje (odmah)= 5,00 %
  • Diners kartica- na rate:
  • 2 - 4 rata= 5,00 %
  • 5 - 7 rata= 7,00 %
  • 8 - 10 rata= 8,00 %
  • 11 - 12 rata= 9,00 %
     
  • PBZ Platinum Premium Visa (bivša American kartica)

 - jednokratno plaćanje (odmah)= 5,00 %

  • PBZ Platinum Premium Visa (bivša American kartica)

 - na rate:

  • 2 - 6 rata= 5,00 %
  • 7 - 12 rata= 7,00 %
  • 13-24 rata = 10%
  • Maestro, Mastercard, Visa- na rate:
  • 2 - 4 rate= 3,00 %
  • 5 - 8 rata= 5,00 %
  • 9 - 12 rata= 7,00 %

 

UVJETI, ROK I POSTUPAK OSTVARIVANJA PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

  1. Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
    Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
    Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (Masiva d.o.o., Blajburških žrtava 19, 43000 Bjelovar ili elektroničkom poštom na mail adresi [email protected], u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: sklapanja ugovora (izdavanja računa) Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete pronaći na slijedećem linku: Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.

    2. Povrat uplaćenog iznosa
    Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
    Povrat novca bit će izvršen isplatom na Vaš IBAN račun.
    Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

    3. Povrat robe
    Roba koja se vraća mora biti neoštećena, nekorištena u orginalnom pakiranju uz predočen račun. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.

    4. Troškovi povrata robe
    Izravne troškove povrata robe ne snosi Masiva d.o.o.

    5. Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
    Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
     

REKLAMACIJA I ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Odredbama članka 4. stavak 2. Zakona o zaštiti potrošača, propisano je da na obvezno pravne odnose između potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima, a člankom 43. stavak 2. istog Zakona, da u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu na odnose potrošača i trgovca primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima o odgovornosti za materijalne nedostatke stvari. Prava koja pripadaju potrošaču na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke definirana su člancima od 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima ( Narodne novine broj 35/05, 41/08., 125/11.), a odredbama čl. 403. stavak 4. propisano je da kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača.
Masiva d.o.o. jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda ukoliko se kupac pridržava priloženih naputaka o uporabi. Unatoč tome, može se dogoditi da proizvod ne radi ispravno. U tom slučaju obvezujemo se na svoj trošak popraviti sve kvarove i tehničke nedostatke, koji na proizvodu nastanu u jamstvenom roku pri normalnoj uporabi i poštivanju tehničkih uputa, a pod slijedećim uvjetima:
- kupac mora dostaviti neispravan proizvod upakiran u originalnu ambalažu sa kompletnim priborom i sa kratkim opisom kvara na svoje prodajno mjesto
- kupac mora predočiti ispravno popunjen jamstveni list, račun o kupnji proizvoda i ukoliko se radi o rezervnom dijelu original račun od ugradnje

JAMSTVO NE UKLJUČUJE:
- kvarove nastale nepravilnim rukovanjem
- kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova
- kvarove nastale utjecajem okoline nepodesne za rad uređaja
- rad pod prevelikim naponom ili kvarove nastale zbog neispravne električne instalacije
- kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres,...)
- baterije ili kvarove nastale curenjem baterija
- mehanička oštećenja ili kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada i sl.

JAMSTVO PRESTAJE U SLUČAJU:
- dogradnje, pregradnje ili bilo kakve neovlaštene izmjene na proizvodu
- ako je proizvod ugrađivan, popravljan ili otvaran od strane neovlaštenih osoba
- korištenja proizvoda u namjenu za koju nisu predviđeni
- ako je proizvod došao oštećen u servis zbog neprimjerenog pakiranja

PISANI PRIGOVOR
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N.41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.

• Na adresu: Masiva d.o.o., Blajburških žrtava 19, 43000 Bjelovar
• Na e-mail adresu: [email protected]
• Na fax broj: 043/221-106

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.
Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.
Masiva d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje:
ODR platforma za rješavanje sporova.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Moj traktor